Monday, October 10, 2016

JOM BACA BUKU...

Baru ni balik dungun..
aku paksa datin suh berenti kat mesra mall..
nak gi popular..cari buku..
buku yang aku suka banyak dah kuar..
dok dan nak gi beli..
bukan dok dan nak gi beli ..tapi jauh nak kuar..
huhuh..umah kat kaki langit..tu yang malas..


buku ni dah habis baca...
paling cepat habis ramle awang mushid lah..


tgah baca sekarang ni ..
jangan biar dia masuk 2...
nak baca sambungan yang buku 1..
abang aku bagi dulu buku 1..
dah terpaksa cari buku 2 plok.
nak tahu kesudahanguane..
kat popular baru ni ada offer 20%..
jimat lah sikit duit..



7 comments:

ujie othman said...

Buku baru RAM tu, akak tak beli pun lagi. Sebab dah tuko minat ke buku Andrea Hirata (terkenal dgn novel/movie Laskar Pelangi). :)

Karukord jagau said...

rajinnya membaca....baguih2

MulutPayau said...

akak dah lama tak mngadap buku ..kena mula langkah baru ni...
Banyak ketinggalan doh lo ni..hihi..

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

HeNRieTTa JoSe said...

rietta blom bekesempat nak beli...tpi buku RAM je la...yang lain lain cm seram plak nak bca...hehehe....

hainom OKje said...

Tak pernah baca cite cite seram gini Ta..... Dah katanya kurang suka membacakan hihi....Tak takut termimpi mimpi ke

LYAfrina said...

lama giler dh x baca buku..
klo dang start..jenggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...