Monday, March 7, 2016

HADIAH......STUDY LAGI....

baru ni gi spital..
sambung ubat..ambik darah dengan cek air kencing...
singgah kat pejabat pos kijal..
bayar api..air...sambung lesen...
yang paling teruja nak ambik hadiah..
hehehhe...abang aku kirim...
kalau nak tunggu abang pos atar kat umah..
pah mereput lah duk kat umah menunggu..
dah terlanjur klinik dekat dengan pejabat pos..
sekali harung je...




hadiah yang paling teruja kalau dapat..
iaitu buku..
baru ni kan ada karnival karangkraf..
teringin nak gi tapi jauh sangat..
abang aku kata...
kalau aku gi mesti aku mengalami sawan buih..
bile tengok buku..
hahahah..
betol sangat tu...
dalam kete tu duk peluk jugak kotak ni..
hahahah..sampai datin cakap..sabar2 lah...
kotak tu dok lari pun..
hahaah..
sebenar nyer datin tu *the key..
hahahahha...

ni buku yang abang aku bagi..
semua citer seram...
aku dok wahi citer cinta..
boaaasang...
jangan biar dia masuk & dendam ratu ular..
dah habis baca..
memang dok rugi kalau korang beli..
citer dia sedap giler2 khinzir...

7 comments:

ujie othman said...

alahai..seronoknya ita ada abg yg sentiasa ingat kat ita. Banyak pulak tu dibelikan.

tu jgn baca mlm2, kang tak tido pulak! Hahah..

eita said...

kak ujie....heheheh...alhamdulillah..rzeki kak...bace jugak belah malam..tapi sikit je lah..seriau

HeNRieTTa JoSe said...

uiks....semua citer seram....dah lame plak xshopping cerita...asik buku kerja je....

Puan Kutu said...

bagus abang faham minat adik.wow cerita seram..pinjam boleh.hahaha

Djangkaru Bumi said...

Kalau sudah bosan sama bukunya, bolehlah dikirim kerumahku. Aku tunggu ya...

hainom OKje said...

Ohhh suka layan buku seram rupanya. Mak ni buku apa pun tak wahi hihi...Baca blog baru wahi....
Untung dpt abg sayang kat adik weyh

hainom OKje said...

Ohhh suka layan buku seram rupanya. Mak ni buku apa pun tak wahi hihi...Baca blog baru wahi....
Untung dpt abg sayang kat adik weyh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...