Wednesday, March 9, 2016

GERHANA MATAHARI DAN BALIK KAMPUNG...

Bile balik kat umah sendiri..
seronok nyer...
rindu nak peluk bantal busuk...
hehehehhe...
datin atar aku balik umah..
duk lah berapa hari aku nak duk..
cantiiiikkk...
aku siap boleh gi keje lagi..
hahahha...bos aku mintak tolong jahit cadar...
maklum lah ct sekoloh...
tempahan kawen...


pagi tadi cahaya malap je macam nak hujan..
napok mendung..suasana pun sejuk je..
baru teringat..
gerhana matahari...

rumput kat umah pun dah nak sama tinggi..
dengan tiang umah..
baru raya cina hari tu potong..

lebah ternakan aku pun dah luruh sarang nyer..
mungkin sebab panas..
tak sempat nak rasa madu dia..
takdok rezeki..

3 comments:

Gee GTG said...

haah.. rumput kat rumah kita opun cepat je panjangnyeee..^^

HeNRieTTa JoSe said...

haah, rietta cuma sempat tgk gerhana kjap je...msa on da way nak pergi kja awal pgi tu...rumput mmg cpat pjg...tpi alhamdulillah, umah skank dah xde rumput pjg...ada yang jenis pendek pendek tu je...

hainom OKje said...

Betullah Ta.....rumah sendiri jugak best. Boleh terbongkang sesuka hati haha.....
Biasalah, rumput mmg cepat naik tambah lagi tak de org nak jaga...Sarang lebah pun tau luruh haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...