Thursday, February 25, 2016

STUDY ....

dah lama sangat dok menulis..
sibuk...
sekrang ni pun dah setak balik menjahit..
untuk tempahan raya...
jadi masa nak mengadap maen intenet tu semakin berkurangan..
nak main game pun dah takde masa..
hahhaha..napok macam aku ni sibuk sangat2 kan...
layan je..


dalam ge sibuk menjahit tu..
masa untuk study tu tetap ada..
hihihi...

hadiah dari abang aku...
gambo yang aku ambik di abadi kan jadi diari..
suke2...


diari ni aku wat gi kuliah dhuha dan kelas fardhu ain..
kat kampung datin..
tiap2 pagi jumaat kul 9 pagi.. ada kuliah dhuha..
petang kul 3...ada kelas fardhu ain..
dok sia2 abang aku bagi diari..
leh gi wat belajar...

9 comments:

hainom OKje said...

Masyuklah ye Eita....Nampaknya raya ni duit raya boleh lebihlah.....
Romantiknya datin tang diary tu...

hainom OKje said...

Masyuklah ye Eita....Nampaknya raya ni duit raya boleh lebihlah.....
Romantiknya datin tang diary tu...

Khamsi Abdullah said...

singgah balik selepas sekian lama tak datang..

HeNRieTTa JoSe said...

custome made diary? bestnye...mmg sngat cantik gambar bunga tu....eehh dah ada sunan bru...adoi la...xsmpat lg nk lyan novel...

QasehnyaRania said...

nak ler satu.. ade lagi ke ??
bestnya gi ngaji..

eita said...

okje.....alhamdulillah rezeki...

eita said...

khamsi..singgoh jgn x singoh

eita said...

rieta...suke kan...hehe..lma dah kuar..ni bru habis bace

eita said...

cik su...hehe...dah habis...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...