Thursday, February 11, 2016

JALAN2 GANU CUTI TAHUN BARU CINA..

ambik peluang gi jalan ganu lagi...
jem giler...
sambil tu cari kain untuk raya..
hehehe...



masa sampai kat simpang tanjung jara kalau dok silap..
ada orang berlanggor..
hilux dengan myvi..
seorang terbunuh...pemandu myvi sebaik sampai kat..
hospital dungun.
gambo kelabu sikit..
cuaca hujan..lagipun ambik dari dalam kete...
huhuhuhu..
berita dia ada dalam sinar 8.1.2016

dalam kul 12 lebih sikit...
sampai kat kedai kaen dewandas..
sesak dengan orang dok dang langsung ..
nak ambik gambo..
(padahal..teruja tengok kain..x masa nak ambik gambo..hahahha)
pahtu terus lepak jap kat pasar kedai payang..
sesok jugak dengan orang..
maklum lah cuti ...

pahtu kitaorang terus ke pantai batu buruk..
layan cucu main kat taman...
sudah nyer takmboh balik..
setarang habuk..
guling2 nangis takmboh masuk kete...
nak main lagi..
adeeeiiii....

layan kete kuda 2 round...

nak lepak2 tu rasa lapor lah plok kan..
heheeh...
lepak makan kat kelulut..
nasi goreng kampung dan sotong celup tepung..
angin kuat..habis terbang daun sup yang diorang tabur atas nasi..
sadis betol lah..
mengalahkan musim tengkujuh ...

6 comments:

Pondok Usang said...

lama dah tak pi ganu.. walaupun akak ipar org sana..

Pondok Usang said...

lama dah tak pi ganu.. walaupun akak ipar org sana..

Puan Kutu said...

ganu antara destinasi tumpuan ramai la kan musim cuti ni..dh namanya kawasan pelancongan haruslah jam

Khamsi Abdullah said...

aiyo..asal musim cuti je banyak eksiden.. entah mana silapnya..berpuluh tahun benda sama jadi. Btw, Tganu adalah antara negeri yang saya paling suka untuk bercuti.

hainom OKje said...

Biasalah musim cuti Ta, mana mana pun ramai orang. Tu yg mls nak berjalan tu sebenarnya. Tp dak berjalan tak boleh jugak....bosan weyh kat rumah hihi...

Hihi budak budak mmg tak leh kejap kat playground kena layan sampai depa jemu...baru mau ajak balik tu

eita said...

pondok usang....marilah lepak sekali


puan kutu...tu lah kata..sesak dengan orang


khamsi abdullah...ngeri rasa kalau tengok orang eksiden


hainom okje..gi jalan best tapi time sesak macam ni jatuh ge sakit pala plok...
tau xpe..jenuh berdukung nak bawak masuk budak ni balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...