Thursday, October 15, 2015

AKSI SI PENCURI....

tengah belek2 bunga..
ternampak lebah ke tebuan ke ..
aku pun dok tau..
dalam otak..
ingat nak ambik gambo..
lama rasa dok uji skill ambik gambo..
berdesup berlari masuk dalam umah ambik kamera..
bukan apa takut dia lari..
ni je yang sempat ambik..
bukan main liar duk terbang..
jom layan...





12 comments:

Fida Z Ein said...

Pencuri madu rupanya.....bukan madu sahaja...debunga pun dia curi...

HeNRieTTa JoSe said...

cantiknye gambo...bleh buat bahan bantu mengajar sains nie, pendebungaan melalui haiwan....

ujie othman said...

sempat lari g amik kamera ya ita..mujur dia tunggu utk jadi model eita. :D Cantik!

eita said...

fida z ein....hehehhe..habis semua dia bolot..



rieta...hehehhe...ha'ah kan..


kak ujie...hahahha..banyak kak pagi2 harung..bunga berkembang je terus mari..x dan ke orang lain..

Bunda_nora said...

HaHa bikin suspen jer tajuk tu.... comey sipencuri ni...matching dengan sibunga kuning tu..

tiga lalat said...

wahh macro lens nih., ;p

Amir renovation said...

Assalamualaikum tuan/ puan. Sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat.jenis pekerjaan sy sambung rumah,pasang tile,plaster siling,wayaring,waterproofing,bumbung,plumbing,mengecat,grill dan owning,porch keta,autogate,vinyl floor,wallpaper,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,cheras,kl,ampang,damansara,puchong,nilai,sepang,bndr sri putra. Hubungi sy d no 0192945175 or wssp sy di no 01129110298 (amir)

Amir renovation said...

Assalamualaikum tuan/ puan. Sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat.jenis pekerjaan sy sambung rumah,pasang tile,plaster siling,wayaring,waterproofing,bumbung,plumbing,mengecat,grill dan owning,porch keta,autogate,vinyl floor,wallpaper,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,cheras,kl,ampang,damansara,puchong,nilai,sepang,bndr sri putra. Hubungi sy d no 0192945175 or wssp sy di no 01129110298 (amir)

QasehnyaRania said...

kak cntik la gambo

hainom OKje said...

Dengan kepala kepala dia sekali penuh debunga tuh! Punyalah khusyuk menghisap madu

LYAfrina said...

cantik sgt pic

Siti Fatimah said...

uiiiii...kang kena sengat baru tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...