Thursday, July 23, 2015

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

selamat hari raya aidil fitri..maaf zahir dan batin...
jauh benar aku ni ketinggalan keretapi..
sibuk..tak sempat langsung nak pegang mause..huhuhu
tahun ni giliran raya umah MIL aku..
dah siap2 masak kat umah sewa aku..
terus gi umah MIL aku..
beraya...
pahtu jalan lah sekeliling kampung...
kampung datin aku ni rata2 memang anak beranok..
jadi memang jalan sungguh2 lah...
berpeluh ketiyok u olls...


ambik gambo kenangan dulu sekeping dua..
manalah tau kot2 tahun depan pendek umur ke apa ke...
panjang umur Alhamdulillah..


dapat lah satu2 nyer kad raya untuk tahun ni..
dari sheila adziz..
dengan cd apa tah..
tak bukak pun lag..
tahun ni tak sempat langsung nak pos mengepos kad raya..
sampai ke hari ni aku tak tahu kat mana ..
pejabat pos..
hahahhaha...

11 comments:

TiranaAduka said...

salam sis

salam lebaran..
maaf zahir batin dari TiranaAduka sekeluarga

Masya said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin datukk alahai.. suke naw amik gambar jauh gitukan.. manelah nak nampak muka datuk dgn datin huhuhuhu

❤Kamsiah❤ said...

akak dah berkurun tak beli/ terima kad raya haha

JR said...

Salam Eidul Fitr untuk Eita dan Datin, semoga sihat selalu di bulan yg banyak penyakit akibat terlebih makan juadah raya ni...

Waqheh said...

selamat hari raya..maaf zahir batin

umi alya said...

Tema Eita hijaukan..

Salam Aidilfitri..

Puan Kutu said...

selamat hari raya eita.janji ada gambar sefamili berhari raya.ehh mana satu eita?

mizz yatiey said...

selamat hari raya maaf zahir batin,
lama MY tak singgah...apa khabar

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat Hari Raya Akk...
Maaf Zahir Batin...
eeeh dah tinggal umah sewa...
jarang rietta buka blog skank....
banyak perkembangan rakan rakan rietta kurang tahu...

eita said...

TA...wslm...selamat hari raya...


masya...selamat hari raya...hehehhe..biasa lah..


kamsiah..hahaha..taun ni tak sempat nak beli pun..


jr...selamat hari raya...hehehe..kite tak baik lagi demam..


waqheh..selamat hari raya..


umi alya...ha'ah datin sibuk nak tema hijau..



puan kutu...selamat hari raya....ita yang pakai spek..



mizz yatiey....selamat hari raya...alhamdulillah baru baik dari demam...

QasehnyaRania said...

dapat juga tu
siap ada cd.
cd lagu raya ke dato ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...