Monday, July 27, 2015

BALIK KAMPUNG...


raya ke dua aku bertolak balik ke dungun...
hahha..biar lah tak jauh pun...janji balik kampung..
dari kemaman aku singgah kat dungun jap..
pahtu terus ke terengganu...
gi beraya kat umah abang ngah aku...
sebab nyer semua adik beradik aku berkumpul kat sana...

semangat nak balik kampung..
awal pagi dah bertolak..


mendaki bukit teruna..
sebenarnyer takde apa nak buat..
hahahha..pada duk saja..
baik ambik gambo...

lama tak gi umah abang ngah aku..
sesat tak jupe jalan masuk..
jenuh plok duk tipon suh mari ambik.....
cuaca panas..
asik duk togok air batu je..sudah nyer 
aku demam seminggu..
huhuhu...


8 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

wah meriahnya raya...
Selamat Hari Raya Akak...
Maaf Zahir Dan Batin....
Mohon maaf andai ada salah dan silap...

eMMe said...

Salam Aidilfitri.. Eita,
musim panas skrg, jgn la minum ais, akak takleh minum, takleh dimula..mmg sakit tekak la..cecepat togok air suam... Alhamdulillah... susah kalo akak sakit nnt anak2 sape nak jaga.. a'ah eita, akak dah anak 3... tu si kecik dah umur 5 bulan...

JR said...

Kesian Eita, penangan Raya sampai demam-demam. Apa pun, semoga Eita cepat sembuh...

TiranaAduka said...

Salamsis
Jem sis.....adik ta balik dungun bertoak awal pagi...

TiranaAduka said...

Salamsis
Jem sis.....adik ta balik dungun bertoak awal pagi...

QasehnyaRania said...

dah baik demam ke
kurangkan pengambilan ais batu. hihihi
minumlah air masak.baik utk kesihatan dato.

meriah nengok suasanya tu
selamat hari raya
maaf zahir batin dato

eita said...

rietta...setahun sekali dapat berkumpul adik beradik...selamat hari raya untuk rieta dan keluarga..maaf zahir dan batin


emme...salam kak...tu lah tengok orang minum terasa nak jugak..sudah nyer binasa badan...laaaa..tak perasan plok akak dah tambah baby..ingat masih yang kembar tu lagi...



jr...nak buat macamana lah...rezeki demam lepas raya..



TA...wslm..adik ta pun orang dungun ke....?



qasehnya rania..alhamdulillah dah kurang sikit cuma batuk je lah yang masih bertamu di hati lagi ni....selamat hari raya cik su



umi alya said...

Sonoknya eita dpt berkmpul ramai2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...