Wednesday, March 25, 2015

JOM MENDOBI...


hari ni keje aku dobi mendobi...
campur plok dengan demam...
sayang tengok matahari memancor..
tu yang duk mendobi..
biar lah tak berapa sihat pun..
biasa lah bila dah jadi tokey homestay ni...
bile semua dah check out..
ni lah keje nyer...

11 comments:

Ibu Lala said...

Moga cepat sembuh. Dobi jangan tak dobi

JR said...

Walaupun demam hidup perlu diteruskan. Selamat mendobi dan semoga cepat sembuh...

ewanthology said...

mendobi pun boleh menyihatkan badan. :-)

umi alya said...

Ieta, homestay kt mana tu?? Mana tau tiba2 teringin nak sewa

umi alya said...

Ieta, homestay kt mana tu?? Mana tau tiba2 teringin nak sewa

Puan Kutu said...

selamat mendobi diucapakan kepada tauke homestay.hehe

Waqheh said...

bukan sebok...aku malas menulis....

eita said...

ibu lala...huhuhuhu....


jr....tu lah..letih..


ewanthology....ha'ah kan..hehehhe



umi alya..kat dungun..heheheh..umah eita je...


puan kutu...terharu tu...huhuhuh



waqheh...kalau ada penyakit ni memang susah nak buang kan..

umi alya said...

urmmmm budak ni, ingatkan homestay betul2 sbb akak selalu gak menyewa kt sana, mana tau kalu ngn ieta dapat diskaun +++ tanpa GST.. hi3

umi alya said...

urmmmm budak ni, ingatkan homestay betul2 sbb akak selalu gak menyewa kt sana, mana tau kalu ngn ieta dapat diskaun +++ tanpa GST.. hi3

HeNRieTTa JoSe said...

lepak ramai ramai mmg best...tpi mendobi sorg sorg sgt xbest...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...