Tuesday, September 27, 2016

RAYA KORBAN...

Walaupun dah 2 minggu berlalu..
tapi aku nak tulis jugak..
hehehhe...saja lah..dari gambo duk tersimpan dalam kamera aku kan..
baik tulis citer..
raya haji baru ni macam biasa tetap raya kg datin..raya pose pun kg datin..
huuhhh...macam lah aku xdok kampung kan...
pah mayam raya tu kitorang bergerak terus gi umah kawan keluarga datin..
diorang ada buat gotong royong korban..
duk kat kampung ni..
terpaksa lah bersosial sikit..
dah konsep kampung ni ..gotong royong..
dah pakai cantik2..nak kena siang bawang bagai kan..huhuhuhu...
takmboh gi kan kata aku ni anti sosial plok...
tanpa kerelaan hati aku melangkah pergi...hahahhah..


orang duk sibuk nak melih lembu aku sibuk nak ambik..
gambo..takleh dekat sangat nanti datin marah..
menyibuk kata nyer..
wartawan sinar kan memang lah menyibuk..
hahhaha...
kalau dok menyibuk mana nak dapat berita kan..







ermm..kalau aku dah takde..
agak2 korang rindu aku tak?

7 comments:

Kamsiah Yusoff said...

akak usahkan nak tengok org sembelih lembu..sembelih ayam pun tak sanggup tgk...

HeNRieTTa JoSe said...

xpe la akk raya kampung datin pown....asalkan beraya ngn kuarga...hehehe, g dekat dekat kang lembu lepas lari guane...haip...xmboh ckap pelik2...mesti la rindu....

ujie othman said...

kawin dgn 'wartawan'..gitulah kan! Mcm akak la, asik nak amik gambo konon nak buat laporan kat blog. Hujung2 satu citer pun tak keluar. :D

..mestilah akak rindu kat eita..kalau bc post eita mesti ada je nak gelak ketawa tau!..

Karukord jagau said...

slmt hari raya korban

Karukord jagau said...

slmt hari raya korban

eita said...

kamsiah yusoff...ita ok je..tengok2 sembelih ni...suka sangat..bab dulu impian nak jadi meksi..hehehhe..


rietta..memng lh..tapi dok sama raya kg sendiri...


ujie othman..kan kak...datin je x faham...sama lah dengan ita..ambik gambo nak tulis semangat berkobar2..tapi last nyer dok tulis..

karukord jagau..selamat hari raya

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...