Tuesday, November 10, 2015

MALAS....

Image result for GAMBAR ORANG MALAS
semenjak 2 menjak ni malas benor nak menulis..
sibuk dengan keje umah lagi..
yelah jap2 dah jadi suri umah tegar ni..
masa macam tak cukup je,...
tu belom ada anak lagi..kalau ada anak tak tau lah guane..
(sebenar nyer alasan je tu..hihihi)
sapa kata jadi suri umah duk relak...
banyak keje tu..sampai ke malam dok habis lagi..
dengan study lagi...
baru habis peksa upsr..
sambung ke pt3..
habis pt3..sambung spm plok...
tengah peksa spm...terus terjah stpm plok..
hahhahah...tengok rajin dok aku ambik peksa..
rajin sangat kan...
bukan apa ..bagi semangat kat anak2 sedara..
terliur sangat tengok jualan gudang ramlee awang murshid..
tapi tulah jauh sangat..
kaau dekat tu aku orang pertama gi beratur..
huhuhuh....takpe lah..tunggu diorang edar kat kedai buku je lah..

15 comments:

ujie othman said...

surirumah kalau kata takde apa nak buat, tu namanya surirumah pemalas. Sbb kat rmh ni mmg mcm2 menda nak kena buat, tak abis2 kan..

eita, akak pun x dpt jd 200 org pertama tu. sbb takde pun derang reply pm akak. Takpela..tunggu kat kedai je. :)

Nazayiena Ayiena said...

memang x cukup masa klu jd surirumah sepenuh masa nie,ada2 aje keje yg menanti.

Madao said...

sayang ya bunganya , padahal cantik sekali

Madao said...

lah , salah koment aku , padahal tu komen untuk postingan dibawah :v

DAnish FathurRahman said...

malas? sama dong dengan saya hehe

S Fitri said...

malas merupakan penyakit yang mengharukan yang pernah ada hahaha

Siti Fatimah said...

suri rumah lah kerja yg paling banyak ... sebab tu tak mo jadi suri rumah.. haha..

Siti Fatimah said...

suri rumah lah kerja yg paling banyak ... sebab tu tak mo jadi suri rumah.. haha..

QasehnyaRania said...

tau xpa kakk.x mng tangan jd suri rumah
itu blm lg anaak dh start skolah
p anamtaq p ambil buat kja umh lg tup tup dh mlm..

eita said...

kak ujie..tu lah kata kan..macam dok cukup tangan je kan....tunggu beli kat kedai je lah kak..


nazayiena ayiena...baru duk..teringat nak buat keje lain plok...pendek kata memang sibuk..


madao...heheheh....xpe ...


danish fathurrahman...hehehhe...tu lah kan..


s fitri....bila ada je penyakit ni datang..xleh nak kata apa lah..redho je..hahahhaha..


siti fatimah...kite di paksa jadi suri umah..hahahhaha


qasehnya rania...tu lah..ni boleh tahan lagi takde anak..kalau ada anak x tau lah guane nyer

umi alya said...

Datin byk duit, cukup nak bg makan minum isteri kesayangan dia, untung tau..

Kesuma Angsana said...

biasa lah tu.. cumanya KA menulis bila ada masa sedikit yg terluang skang ni

LYAfrina said...

sama jgk dgn lya kak.. nk bw pom berchintaaa..

hainom OKje said...

Malas tu biasalah... Mak pun malas haha.....
Bagus...bagus ...bagi contoh terbaik utk anak sedara, kasi semangat!
Awang Mursyid? Bercakap dgn jin ek Ta..

hainom OKje said...

Malas tu biasalah... Mak pun malas haha.....
Bagus...bagus ...bagi contoh terbaik utk anak sedara, kasi semangat!
Awang Mursyid? Bercakap dgn jin ek Ta..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...