Saturday, September 12, 2015

KEMUNTING CINA...

Dulu aku ada tulis pasal kemunting cina..
tapi dulu punyer warna pink dan putih..
sekarang ni tengah berbunga kat umah aku..
kemunting merah...
benih dari putrajaya lagi..
saki baki yang floria tahun ni rasa nyer..
datin aku yang ambik dari MPK..
aku tanam kat umah..
alhamdulillah hidup segar...
ramai plok yang nak anak dia..
tapi sayang nyer pokok ni tak beranak pun lagi..


aku combine dengan pokok pink dan putih..


merah nyala mak ngah..

spesis ni je ada kat kampung aku buat masa sekarang ni..


lama dok nulis..
sibuk ulangkaji peksa UPSR kali ke 100..
hihihihi...
ni peksa dah habis leh lah bersenang lenang...
hohohoho

7 comments:

blog usang said...

sangat cantik

❤Kamsiah❤ said...

akak biasa tgk kaler putih dan pink ja..cantik pula kaler merah terang tu

nor azman said...

Cantik..heheh

eita said...

blog usang...ha'ah kan..


kamsiah...tu lah ...kat sini banyak kaler putih dan pink..


nor azman....hehehhe

hainom OKje said...

Apasal agaknya nama Kemunting Cina ek Eita..
Pandai depa kasi nama..

Hajar Shikin said...

Ingatkan makanan, bunga rupanya..hehe

HeNRieTTa JoSe said...

cantiknye akk...merah kaler dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...