Monday, September 14, 2015

CUCU AKU...

walaupun gambo ni dah lama tetap nak masuk jugak dalam blog aku..hehehhe
lupa dah bila cucu aku datang melawat nenek dia..
hahahha....cucu aku banyak menangis dari maen dengan aku..
dah lah balik sekali sekala..
takde nyer nak bergurau senda dengan nenek dia ni hah...
menyampah tau...

mula2 sampai bukan main semangan lagi..
masuk umah aku..
bila dah masuk..sibuk plok..
nak main tanah...
dah bagi maen kat tanah..
dok reti2 plok nak masuk dalam umah..
layan je lah..

kebetulan datin baru balik dari hutan..
heret je lah datin gi jalan ..


si adik xleh jalan duk je dalam umah..
budak ni banyak menangis dari..
borok dengan aku..
eeeiiii...geram nyer lah..

tau je orang nak ambik gambo dia..
pandai plok posing..
tadi nak meraung..


maen sekejap je pahtu dah nak tidor..
bateri dok cukup kuat..
lain kali guna powerbank..
baru lah dok tewas maen..
aku dok dang nak ngosek..

8 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

alahai comel comelnye.....semalam bru g melawat bby kawan....sedang molek dok cukur jambul...comel gak...

hainom OKje said...

Nenekkkk.....oh Nenekkkkk....
Sama ler kita Eita......dah bercucu huhu....

Puan Kutu said...

Bibi bibi afia kata..alor comrl sungguh cuvu2 deoa..habaq kt anak kna balik umah nenek selalu la baru cucu2 mesra.hihi

Puan Kutu said...

Comel sungguh cucu2 depa..typing error lol

Bunda_nora said...

Alahai seronok tengok orang bercucu dah...awak ni menantu pun takder lagi...anak2 lambat jodoh...

Bunda_nora said...

Eita...sayur lemak mulberry tu macam biasa jer...macam masak lemak putih sayur pucuk manis tu....

Potong dua sebiji bawang kecil ..cili merah pun belah dua jer sebiji...simpul selai daun kunyit ...letak ubi keledek..santan biar pekat sikit....
Masak sampai ubi empok...itu jer..

Djangkaru Bumi said...

Cucu-cucunya gemesin, Badannya montok-montok dan seger-seger.

eita said...

rietta...tu lah...bila lah nak maen anak sendiri kan..asik maen cucu je..hheehhe...


hainom okje....hhahhah...terasa tua gitu...


puan kutu...hahahha.....afia pun kiut jugak..montel je kan...


bunda....kite plok anak pun takde reezeki lagi..asik timang cucu je..huhuhu...oooo..senang sangat buat nyer..nak try lah...


djangkaru bumi...hehehh...cucu saya kuat makan..tu yang montok giler tu...hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...