Sunday, May 10, 2015

TERIMA KASIH NUFFNANG...

Kali kedua cash out nuffnang..
baru 2 kali dah kecoh kan..
orang lain tu banyak kali tak bising pun..
hahahah..
takde apa nak tulis...
ni pun kebetulan balik dungun...
dapat cek..
dapat lah menulis...
hohoho..
esok nak gi bankin...
mungkin cek yang last kan..
aku dah pencen dari segala hal..
huhuhuhuhu...

15 comments:

TiranaAduka said...

asssalamualaikum wbth sis

Tahniah sis...
moga murah rezeki sis ...
leh belanja sayae

Djangkaru Bumi said...

Asik sekali, aku bagi ya ?

Mar Mansor said...

ok juga kan..

Puan Kutu said...

Alahamdulillah rezeki,eh blog pun bersara gak Ke?jangan la..

IBU PUSPITA said...

aya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

JR said...

Tahniah, sekurang2nya dapat juga digunakan sebahagian duit tu utk top-up tenet....

Ct Noraishah said...

ok la juga tu...

ujie othman said...

Alhamdulillah Eita! Better than akak, yg tak pernah dapat. Huwaaa..

ewanthology said...

bolehlah buat duit makan sehari dua ye tak :-)

tajnur said...

Assalamualaikum
Semenjak dah ada Datin, masa berniaga, pelanggan, idea berkurangan, perbelanjaan bertambah, mana le mungkin untung libu2! Tapi demi Datin, bank-in je lah apa yang ada eita1 Syukur apa yang ada.

Tie HT said...

Alhamdulillah adik anje tumpang syukur
Belanja sutong tepung sepinggan bules dop.
Rindunya kt blog..
Aku plok jd supe mung..
Bw guna henpong..
Puah weyh nok taip
Silap sokmo sbb jari gemuk
Haha

Karukord jagau said...

untung laaa... ahahaaa

eita said...

tirana aduka...waalaikumussalam...alhadulillah..boleh jew..

djangkaru bumi....heheh..bisa aja..


mar mansor...ha'ah..leh lah wat azimat..


puan kutu....bersara sekejap...


jr.....betol..tu..


ct noraishah.....memang lah..rezeki terpijak..

kak ujie....alhamdulillah...hehehhe..takpe kak,..ada rezeki lain plok


ewanthology..boleh lah....


tajnur..waalaikumussalam....bile dah ada keluarga ni macam tak cukup masa je...hehehhehe


tie ht...hahhaha..boleh je dik mari lah ..jangan malu2..payoh guna tipon..tipon adik takpe besar..akak punyer kecik dik...tangan akak makin besar sekarang ni..hahahhaa



karukord jagau....hehehehhe...

hainom OKje said...

Rezeki tak mengenal masa haha....
So apa plan nak buat dgn duit tu?

QasehnyaRania said...

alhamdulillah rezeki
ala, dato x kn nk bersara dah ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...