Wednesday, January 27, 2016

DALAM KENANGAN....ALLAHYARHAMAH KHADIJAH BINTI MOHD TARMEZI

21 JAN 2016.....bersamaan 11 rabiulakhir 1437...
hari  khamis...sama hari dengan mak aku meninggal..
hilang nyer permata hati dalam keluarga kami..
sedih tu dok tau nak cakap lah..
9 bulan je Allah bagi pijam untuk keluarga kami...
Allah lebih menyayangi nyer ....



kenangan bersama dengan abang nyer..
umar dan fateh...

kenangan ketika berada di hospital..
PPUM...


tak sangka plok kisah anak sedara aku ada dalam fb..
tu pun kak tiha yang bagitau..

hari yang sama 3 orang kanak2 meninggal..
menyusul arwah khadijah...


jenazah sampai sebelom zohor...
dan aku sempat lah mencium untuk kali terakhir..
sejuk sangat wajah khadijah rasa macam dalam ekon...

aku hanya mengintai dar jauh..
orang perempuan dok di benar kan masuk..
kat kawasan kubur..


dalam kul 2 kalau dok silap..
alhamdulillah selesai belaka..

10 comments:

Bunda_nora said...

Salam takziah, arwah mak Bunda pun meninggal pada 21 Jan ..... 2013,3 tahun lalu...

Puan Kutu said...

Takziah utk keluarga aruah
Syurga tempatnya..saham akhirat utk kedua iba bapanya.semoga eita dan keluarga aruah tabah

umi alya said...

Salam takziah buat Eita sekeluarga.

9 bulan? tengah sedap main kata org2 tua tp Allah lebh menyayanginya, al fatihah..

eMMe said...

sALAM tAKZiAh buat Eita dan keluarga... moga tabah dalam menghadapi ujian Allah swt ini.. Al Fatihah...

Djangkaru Bumi said...

Ikut berduka ,semoga keluarganya diberi ketabahan.

ujie othman said...

Takziah eita & family. Sedih pulak akak..moga kuatlah emaknya melalui ujian Allah ini.

Sayangku Zie said...

YA Allah ieta semoga tabah mengharunginya... berat mata melihat berat lagi mata kami yg memandang... AlFatihah untuk Khadijah

eita said...

bunda_nora....al fatihah untuk mak akak jugak..


puan kutu...dia dah tentu tempat nyer..


umi alya...ha'ah kan ..x puas lagi bermain dengan dia..


emme...tima kasih kak..



djangkaru bumi...inshaa allah..


kak ujie...harap2 macam tu lah..dah lah ni satu2 nyer ank puan...

sayangku zie...tima kasih kak..tima kasih semua..

QasehnyaRania said...

Allah Hu Akhbar
salam takziah
alfatihah..
sayunya hati ni kakk..

pppstt : terima kasih ats ucpan yg diberi

hainom OKje said...

Alfatihah....Ketentuan Allah, tiket mudah masuk syurga buat ibu ayah dia tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...