Tuesday, February 11, 2014

REZEKI...

Mengalami sawan keje..
hahahaha...
nak buat macamana lah daun palas terlalu banyak melekat kat baju aku..
tu yang tak terupdate...
huhuhuhu....

baru ni dapat ole2 dari taiwan..
dari MAMA3HERO
tima kasih ye atas ingatan tulus ikhlas..
moga murah lagi rezeki m3h...
sekarang ni jarang sangat nampak kelibat m3h...
sekali sekala ada lah dalam watapps..
aku pun jarang jugak buka watapps..
curi buka kat keje je..
sebab bosan keje..
huhuhuhu...

rezeki malam ni..
tauhu sumbat versi pemalas...
campak je ulam dia takde nak sumbat2 nyer..

12 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Canteknye....FM ke akk....yummy....teringat tauhu bakar la plak...hehehe...

Jay Ar said...

Saya pun suka tauhu sumbat, ia makanan berkhasiat dan sedap. Di Utara tauhu disebut "taukua", jadi tauhu sumbat disebut "taukua sumbat"...

izan mama mia said...

oo.. takua org alor star panggil.. err..tq JR bgtau.. org gerik panggil sama cam genu penggil je..tauhu sumbat..walaupun versi ita ni yg tak sempat nak menyumbat..sumbat terus masuk mulut..hihihi...

wah dh sampai fm depa... izan punya hold dl sampai bln depan sbb nak tukar alamat...ehe... nnt ita pun .. ambil kisah ye.. izan dh bertukar alamat in sya allah bulan depan...

umi alya said...

akak suka tauhu sumbat

muhamad hafiz mohamad sarpan said...

tengok sambal 2 yang leleh tu....

t.a.t.a said...

kak, tak baik tau jadi pencuri.

wantie said...

tauhu sumbat! mengenyangkan. suka suka suka...

akak nikalau berwatsap.. terus berasap.. hahahaha

Tihara said...

orang pun buleh gop fm tu,
taiwan je orang dop sapa lagi nih,
jaga badan nampak
mesti slim lagi sebulan dua nih ..muehehehe :)

eita said...

rietta...akak pun teringat tauhu bakar jugak...sedap..


jay ar..nama je lain,..rasa tetap sama kan

izan..kita pun baru rau ni....comel kan..


umi alya...makanan untuk diet..hehehe...



muhamad hafiz....hehehehe...

tata...hahahah..sekali sekala je dik ooo

wantie...hahahaha....jangan terbakar doh lah


kak tiha...tu lah....kite teringin jugak nak gi taiwan...hehehehe..terpaksa jaga badan..

PearlVelvet SueQys said...

salam kenal, singgah & follow sini

shahdiana said...

best eita dapat hadiah..yeay....
nampak lagi meriah tauhu campak eita tu...hihihihih

QasehnyaRania said...

cntik.jauh dtg fm tu
sedapnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...