Wednesday, November 30, 2016

CUTI SEKOLAH..BERMULA NYER KENDURI KAWEN..

Selamat pengantin baru..
buat anak sedara aku..

AHMAD AMINUDDIN BIN MOHD
&
NURUL AMEERA SYAMIMI BT ZULKORNAIN


Kul 3 ptang..
pah mayam jummat..
akad nikoh..
bukan jauh pun..
orang dungun jugak..
jadi senang lah keje..
x yah nak jauh2...

upacara batal air mayam..

upacara batal air mayam lagi walaupun dah terbatal..

bergambar dengan keluarga..
habis je bergambo..
aku pun blah lah balik umah..
nak bersih homestay plok..
hari sabtu ramai nak check in..
patah pinggang rasa nyer..
bab homestay aku banjir..huhuhuh...


pagi sabtu ..
diiringi dengan hujan yang agak renyai..
pahtu jadi bertambah lebat..
mujur jap tu reda...
kalau dok mau berarak pengantin dalam basah kuyup..

moga perkahwinan ni kekal hingga ke akir hayat..
aamin..

semalam dahbatal air mayam..
hari ni batal lagi air mayam..
sampai dah habis dah air mayam..
hahahah..

yang ni keluarga belah perempuan..

suke sangat pengantin dapat makan..
lapor tu...
hujan2 ni..

dan aku pun..terjah kat bawah khemoh..
makan ramai2 lagi seronok..
dah jadi trend sekarang ni..
makan berlapik kan kertas..
senang tak yah basuh pinggan..

pah makan terjah plok kat aiskrim..
hujan2 makan aiskrim asyik jugak ni..
walaupun rasa dah nak terkencing..

pah pengantin makan..
upacara belah kek plok..
tapi dok rasa pun kek ni..
huhuhu..

pah bergambo bagai..
aku pun blah lah..
nak balik..
kencing...
hahhahaah....

10 comments:

umi alya said...

Betul ke Eita ada homestay kt Dungun? naper x habaq sblm ni..

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
cantk pelamin cntik penganntin
selamat pengantin baru
smga kekal hingga jannah.aamiin

Intan Saffyna said...

hi, saya datang singgah sambil follow sini :)

Saya Disini said...

cantik pengantin,,

HeNRieTTa JoSe said...

selamat pengantin baru buat anak buah akk yea...

HeNRieTTa JoSe said...

salam...
akkk sila amek tag yea....hehehehe
http://hati-dan-bicaranya.blogspot.my/2017/01/give-away-by-astraveler-6-jan-2017-6.html

Djangkaru Bumi said...

Selamat selamat ya ?
Semoga saya segera bisa menyusulnya.

beautiful_rose said...

hai eita....lamanya tak melawat ke sini.

eita said...

umi alya...hehehe...umah eita...dah ada orang nak balik terpaksa lah bersih..


qasehnya rania...aamin...


inta saffyna...jemput masuk..


saya disini...remaja lagi..


rietta jose...tima kasih..tak sempat nak ambik tag...

djangkaru bumi...inshaa allah nati ada rezeki kau plok..


rose...aku pun lama x singoh kat kau..


hainom OKje said...

Haha... dah kenyang air haruslah kencing ye Ta.....Ohh pakai kertas je ye Ta. Kat sini mcm masih belum pakai kertas lagi. Paling tak pun pakai polistrin.
Seronoklah pengantin kan kawen di musim hujan hihi ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...