Friday, September 10, 2010

RUMAH TERBUKA...



bila dah biasa pose ni rasa janggal plok pagi2 bangun memasak....
nasib baik ada pembantu yang begitu berkaliber dalam urusan memasak ni...
biasa ada mak aku.....tahun ni mak aku takdelah plok....
bersiap alal kadar untuk ke masjid menunaikan solat sunat aidilfitri ..
dalam suasana hujan yang nyaman....
pah solat aku terus ke pusara mak dan ayah aku yang letaknya hanya sejengkal je.....
rindunya kat diorang...kalau 5 tahun dulu aku beraya tanpa ayah...tapi...
selepas 5 tahun aku beraya plok tanpa mak aku...sadis betollah hidup aku ni....
huhuhuhu..........
ahhhhh!!!!.....tak nak sedih2 lah......
apa2 pun SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI UNTUK SEMUA KAWAN2 AKU.......



ni lontong made in air tangan kakak aku...
best giler....
faveret aku ni....



ni pun hasil tangan kakak aku jugak...
nasi dagang tapi aku kureng sikit..
sebab takut mengantuk....
tambah plok aku memang tak
cukup tido....jadi faham2 je lah



ni lah kakak aku dan kembar dia...
kembar tak seusia....
kembar tak seugama....
tapi seiras....
pendek kata memang ada persamaan walaupun sedikit..
sebabnya ni sepupu aku.....




antara tetamu yang datang kat umah...
terdiri dari keluarga aku sendiri..
keluarga sebelah mak aku...
sepupu2 aku...




ni sepupu dan pak sedara aku...
diorang ni memang suka makan tapai....
tak de makanan lain pun takpe..
janji tapai ada....
beressssss..........

2 comments:

HASRUL NIZAM said...

selamat hari raya... lama betul sy x ziarah sini :)

eita said...

SELAMAT HARI RAYA....
memang lama pun...
xpe ada masa ziarah lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...