Friday, April 9, 2010

Jalan-jalan.....


Hari ni aku nak rehat kan diri...
saja gi jalan-jalan cari makan kat ekspo berhampiran dengan Muzium Daerah Dungun...
tapi aku tak pergi kat muzium lah...
tak taulah buka ke tak tadi lupa plok aku nak jenguk kejap....
aku berdua dengan kakak je yang gi tadi...
naik motor bukannya boleh bawak ramai-ramai pun....
ermmm....takde apa yang menarik pun yang di jual kat situ...
yang banyak kain baju, makanan, alat mainan untuk budak-budak dan juga tudung....
itu je lah yang sempat aku tengok...ada juga jual barang kraftangan, garam untuk apa ntah aku sendiri pun tak tahu....takde plok aku tanyer kat penjual kat situ....hehehehe....bukan slot untuk temuramah dengan penjual pun jadi buat apa aku tanyer kan....buang masa je...tapi kalau aku tanyer boleh jugak aku tahu apa gunanya garam tu....hish...apa-apa je lah....
pah tu ada lah yang buat persembahan karaoke....ermm...sedap lah jugak suara tu...
boleh lah dari takde langsung kan...
kakak aku cuma beli kain selimut....harga pun tak mahal mana boleh lah...
hah? aku beli apa?
hehehehehe......punyer lah banyak aku berjalan tapi aku cuma berkenan satu je...
iaitu robot mainan yang boleh berlari....hahahahaha...lawak sungguh...
hissshhhhh....bukan untuk aku lah untuk lalan.....
suka plok tengok robot tu berjalan....heeee....tak sabar nak tunggu hari ahahd nak tengok lalan main...
tapi sebelum tu biar aku lah yang amin dulu ...
hahahahhahaa.....
zaman aku dulu mana ada robot macam ni...
ada tapi mak aku tak pernah beli pun...
huaweawawawawa......










No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...