Thursday, April 29, 2010

citer aku....

korang pernah baca majalah UJANG tak?
kalau korang pernah baca mesti korang pernah baca citer aku dalam ruangan sechoit....
yelah aku tau aku ni bukannya glamer sangat tapi tulah kan...
bukan nak riak pun..hahahaha....tapi adalah juga sikit2 rasa riak...
tapi sebenarnya bukan riak....
cuma rasa gembira sangat, rasa nak menangis, rasa nak ketawa dan rasa nak giler pun ada...maklumlah bukan senang citer aku nak keluar dalam majalah....
memang excited giler lah....
tapi citer aku yang petama kali keluar dalam majalah UJANG aku tak sempat beli...
bukan tak sempat beli sebenarnya aku tak tahu pun citer aku keluar...
tup..tup...sampai je hadiah penghargaan dari majalah UJANG....
aku gi lah cari kat kedai tapi tak jumper pun...
yang ke-2 dan ke- 3 pun aku tak tahu jugak....macam biasa lah hadiah yang sampai..
tapi sekarang ni aku dah ada kroni yang bagitau aku bila citer aku yang keluar....
kroni aku tu ...anak sedara aku lah....dia memang pengumpul majalah UJANG yang setia dan serius...
hahahahaha.....
jadi bila citer aku ada keluar je aku pun gi lah beli.....yang terbaru citer aku keluar bilangan 374 keluaran 15 februari 2010.....
tapi bila dah glamer ni ada lah plok peminat yang sibuk tulis surat..
hahahahaha....x yah bagitau lah kan kantoi plok...
hahahahahahahahaha...........lawak2....
apa yang lawak pun aku sendiri pun tak tahu lah....
tak percaya?
ingat aku tipu ke...
kalau tak cayer tengok je lah bukti kat bawah tu...
amacam......percaya tak?






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...