Thursday, April 15, 2010

atuk n nenek....


atuk dan nenek?????
hahahahaha....ni atuk dan nenek versi budak2 yang cute dan hensem....
aku saja je hari tu budak 2 orang ni sibuk sangat nak main dengan spek aku jadi aku pun ambik lah gambar.....
hahahahha....sian budak ni...
belum apa2 dah jadi nenek...
jahat betol lah aku ni kan...
tu lah sapa suruh kacau lagi barang aku.....
agak2nya lah kalu tua sok muka diorang still macam ni atau pun berubah...
ermmm...satu soalan yang bodoh kan...mestilah berubah....
ni kan masa diorang kecik lagi....
aiyooo....
tu pun x leh fikir ke??????.....
kalau mak ayah budak ni napok aku beri anak dia pakai spek mampus aku kena hentam.....harap-harap tak tahu.....
hahahahaha.....korang jangan lah bocor rahsia aku plok...
naya aku nanti.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...