Monday, November 15, 2010

YEEEAAAAHHHHH.....CUTI SEKOLAH

gambar hiasan...
takde kaitan dengan aku pun...


hari ni terakhir sekolah....
waaaa...bestnyer......tapi sedih jugak...takde kawan...pas ni mesti sunyi....
semua kawan2 cilik aku balik kampung.....
sedihnya aku...sampai hati diorang tak ajak aku....
hempeh......girl emoticon

tapi takpe 19 ni aku pergi cuti2 malaysia....
hahahaha.........
nape plok aku ni ketawa?
gila ke apa aku ni.....
jangan lah kata aku gila plok......
kalau hujan aku memang macam ni.....masuk air sikit dalam kepala...
sebenarnya bukan apa takut nak naik bas....
hehehe....mesti takut terbalik kan?
memang lah.....sekarang ni kan asik bas accident je...takut jugak....
sekarang ni kan pemandu bas jenis yang berani mati....kamikaze.....
ada ke patut abang aku syor satu cadangan yang buat aku tergolek....
abang aku kata kalau rasa pemandu bas tu bawak laju...
cepat2 ambik straw dan sumpit dengan kacang hijau.....
apa lah punyer idea...buatnya terkena betol kat kepala dia pastu hilang kawalan...terbabas laaaaagi teruk......
oh! tidak...tidak....
nanti tak pasal2 aku plok yang di sabit kesalahan...pas tu duk dalam umah batu yang tinggi....tak dapat aku bayang kan.....dan aku sesekali tak nak bayang kan.....Tuzki Rabbit emoticon
takpe ....tawakal je lah....insya allah......
semoga selamat perjalanan aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...