Sunday, November 28, 2010

DAPAT AWARD LAAAAAAAGGGGIIII...................


untuk kesekian kalinya aku dapat award lagi...bertuahnya badan aku ni.....
heheheehe......




1.berikan nick name untuk saya...

eita omar lah....

2. ucapan untuk pemberi award ini...
tima kasih kat mak ayah, kawan2...anak2 sedara yang perangai macam taik....eh..eh...apa plok yang aku duk merepek ni......aku lupa lah mak ayah aku mana ada dah...siyot je aku ni...
ni yang betol...tima kasih untuk byna sebab bagi award ni kat aku..

3.
berikan 6fav artis/singer/group yang korang minat...
  1. anuar zain...
  2. jason mraz..
  3. maherzain
  4. afgan...
ni je kot...aku jarang mengikuti perkembangan muzik ni...


4.Tag award ini kepada 10 orang blogger / folower
:

hari ni malas nak menulis jadi nanti aku atar kat chat box sapa yang bertuah ya...
tunggggguuuuu..............

4 comments:

Artzlizan said...

tahniah...tahniah...

eita said...

tima kasih...

MOH KEMBARA said...

Salam Eita, Tahniah! Ada makan-makan?

eita said...

adaaaa.......mo datang kembara kat umah eita.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...