Tuesday, September 21, 2010

DEMAM DAN BATUK....PAKEJ LEPAS RAYA....






habis je raya.....pakej sakit pun datang.....
dah hampir seminggu batuk...masih tak hilang jugak....
suara aku pun dah macam penyanyi rock dah.......
bercakap pun mengalah kan suare itik tertelan sudu.......
tpi syukur lah hanya batuk saja yang tinggal......demam dan selsema dah lama nyah dari tubuh aku...tapi bagus jugak kalau sesekali sakit.....asyik sihat memanjang....
jadi bila sakit ni boleh lah rehat sikit......sekurang2nya gugurlah sikit dosa aku yang bertimbun macam himpunan pasir di pantai...huhuhuhu
tapi boleh rehat ke??
tak kot...keje banyak macamana nak rehat....
sehari rehat...berjuta hilang......kalau seminggu aku rehat....
aduhhh...korang kira lah sendiri....
aku bab2 mengira ni lemah sikit...maklumlah math dulu fail....hahahha....
tu lah suh sekolah gi ponteng....
tengok sekarang ni sapa yang susah....akuuuuuuuu jugak....
ok lah...mata aku ni pun sudah tak mengizinkan untuk aku mengadap pc lama2 sebab tadi baru je sudah telan ubat batuk sebotol...bukan setakat sebotol dengan botol2 aku telan...kalau tak baik jugak aku tak tahu lah.........so....kepala pun dah banyak mengeluarkan bintang2 yang bergemerlapan di angkasa lepas....n.........apa lagi......ZZZZZzzzzzZZZZzzzzZZzzZZzzzz....
selamat malam semua......
http://www.smileycodes.info



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...