tak rancang apa2..
tibe2 bos aku cakap..
'jom ta..ikut akak gi tganu cari barang...'
aku malas nak gi....
sebab dah bersiap nak gi kelas....
sekali bos aku kata..jom lah..sebab dia sorang..tak berani nak bawak kete...
kalau ada orang teman cakap kurang sikit gabra dia..
biasa bos aku gi dengan anak lelaki dia...
terpaksa ok je lah......
tapi yang tak best nyer..
aku tak bawak kamera..
ni guna kamera nphone..
gambo memang tak sama lah kualiti nyer..
tapi takpe dari takde langsung kan...
bos aku duk sibuk cari senarai barang..
aku merayap kat kedai sebelah..
ni kalau tak silap aku lah..
kedai k.m mohamad ali..
jalan banggol..
teruja tengok baju ni kat badan patung...
berlian bagai..
harga murah giler..
rm 50 hinggit je...
dalam purse aku cuma ada 3 hinggit je..
hahahhaha...
masuk kat dalam..
semua yang ada batu berlian tu..
semua rm 50 hinggit...
yang kualiti kain molek sikit..
rm150 untuk 2 pasang...
bos aku pun aku tak tahu kat mana..
sebab aku tengah duk ralit tengok budak ni..
susun batu berlian atas kain...
oooo..macam ni rupanyer cara dia letak..
mesin ni harga dia rm800..
lepas dah susun molek2 batu berlian tu..
diorang set2 untuk suhu....
kan panas sangat terbakar plok kain tu..
bile dah ok...
diorang pun tutup mesin dia..
batu berlian kat kain ni jumlah semua sekali 300 biji..
banyak jugak tu..
singgah mayam asar kat masjid terapung...
kuala ibai..
pahtu kitorang balik...
mujur x kena tahan polis..
rupanyer bos aku bawak kete takdok roadtax setarang habuk..
aduhhhh....