Thursday, December 22, 2011

MEH MINUM PETANG DENGAN AKU....



Sapa nak minum petang dengan aku?
sila angkat kaki....kih3..
lambat kalau habis aku tak tahu eh....



ni sebenarnya lunch aku..
tapi disebabkan aku sakit pinggang ..
xleh nak bangun...
jadi bila rasa sihat sikit..
baru aku gi masak..
jadi lunch merangkap minum petang..
merangkap makan malam...
3 in 1..
save bajet..
mesti korang ingat aku ni anak jin kan..
makan..
penuh mangkuk nasi tambah...
saja masak lebih..
nak gi makan umah jiran aku..
makan sorang tak best...

ni colek buah...
yang kakak aku buat..
aku cuma ada taruk..
epal hijau..
ubi sengkuang..
jambu batu..
tu je yang ada dalam peti ais....


13 comments:

Tie HT said...

nak jadi jiran eita lah gini :)

Unknown said...

kakyong ni perut masih penuh..

tp bila tengok gambor kedua tu.. kecur plak air liur..

Acik Erna said...

sakit pinggang kenapa eita..cepat gi klinik ye..moga cepat baik

Afida Anuar said...

oh..hari ni pun fida gabung lunch dan dinner..tapi nasi arab la, bukan kuew teau...;)

Dah telan ayaq liuq dah ni tengok collek tu..huhu

eh colek ke..collek? he he

eita said...

tihara...
meh..meh...lagi ramai lagi best...

eita said...

kak yong..
best kak..rugi tak makan ni...hahahha (saja nak bagi lagi terliur)

eita said...

acik..
x tahu lah nape...langsung takleh nak gerak..gerak sikit sakit...
allah je yang tau betapa sakitnya...

eita said...

afida..
colek je yang oiii...
takde sabdu pun 'l' tu

IntaNBerliaN said...

dah lama xmkn kuew teow goreng.. sedapnya..

eita said...

makanan yang paling simple bagi orang yang malas macam saya...huhuh

ankeljonni said...

wahhhh... colek buah...
mmmmmmm....
(sambil kesat bibir)

eita said...

abang jonni...
nah2 tisu...ada kesat pakai tangan plok...

eita said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...