Monday, September 5, 2011

KEMANA HILANGNYA MOOD AKU...



masih lagi dalam mood raya.....
walaupun sorang2....
makan serdak raya.....sedap jugak.....
kira duit raya..keh3...mengalahkan budak2....http://www.smileycodes.info
kemas balang raya....walaupun dah tak cukup bilangan.......
susun gelas raya...walaupun yang tinggal hanya jug saja......
dah 3 hari jadi housekeeping.......penat menjalar dalam diri....http://www.smileycodes.info
masih lagi tak habis2.....
dah start pose hari ni......sementara bauan ramadhan masih ada....
kalau lambat sangat nanti aku jadi malas.....
walaupun semua tu aku buat...
tapi mood untuk keje masih lagi hilang......http://www.smileycodes.info
tak tahu lah sapa yang curi mood aku tu....
nasib lah aku ni bos....
bos takde sapa leh marah kan......hehehehe.......
kalau tak dah lama kena buang...huhuhuhu.....

8 comments:

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Hai eita, macam orang dlm `percintaan` je. Resah ke kiri, resah ke kanan! Ini mesti ada apa2. Atau ada `pakwe` mat rempit? Selalunya begitulah, satu aliran satu kepercayaan .... aduhai eita!

sayA tonaH said...

wah da stat pose da kak eita~

bagusnye~ tapi tonah masih agi pegi jenjalan raye~
Pe citer ni~huhuhu~

ORLANDO AHMAD said...

asik memancing je mana la tak hilang mood

budak kacamata said...

bg hadiah kat ak la bru dpt mood balik..hehehe

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam.....
hahaha...percintaan?..
aduh lah...eita ni jenis susah sikit nak percaya pasal cintan cintun ni....maklum lah bukan jenis minah jiwang.....
tapi macam tu lah bila mood hilang takleh nak buat apa lah yob...

eita said...

tonah....
ha'ah...
kalau lambat nanti kemalasan akan lebih teruk melanda....
hehehehe......
selagi leh raya raya lah yang oi....
mengeratkan silaturahim...

eita said...

orlando....
alah aku mancing sebab nak ambik feel...nak fresh kan otak....

eita said...

budak kacamata...
hehehe.....amboi2....suka2 kau je nak pow aku punyer...
haaaa....apa kata kalau cik kacamata yang bagi kita hadiah....
masa tu mood memang giler2 lah ada kan..kan..kan....
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...