Tuesday, August 16, 2011

BILA HATI TELAH RETAK......



2...3.. hari ni hati rasa sedih je....
x tahu nape......
sebab tu lah kadang2 aku tak suka orang balik kat umah aku....
bukan tak suka apa.....sebab aku suka orang balik....
bila diorang balik umah aku meriah....bising....riuh....kecoh....
tapi bila diorang semua dah balik semula...
umah aku jadi sunyi sepi.....senyap.....basi.....
sekali sekala rasa macam kat kubur je......
tinggal lah aku terkontang kanting seorang diri.....
kadang2 tu kenangan buat kita sakit hati kan......
kenangan buat kita hidup dalam maya........
ermmmm...lepak main game kat fb....
terjumpa dengan ni hah....
macam2 lah budak2 kan....
tergelak jugak baca.....



kuih paling gangster = kuih lompat tikam
kuih paling sexy = puteri mandi
kuih paling keji = kuih taik itik
kuih bajet cute = cek mek molek
kuih awet muda = kuih seri muka
kuih paling alim = kuih ketayap
kuih penyakit lelaki kronik = batang buruk
kuih suka pukul = kuih lompang
kuih dalam zoo = badak berendam
kuih untuk sam polis trafik = kuih sampret
kuih yang bangun sendiri = kuih bangkit
kuih orang tak mandi = kuih bau-lu
kuih paling lembab = kuih siput
kuih 1 malaysia = kuih telinga keling





16 comments:

ILA HonEyBuNNy said...

xbest kan kalau rumah xde org...sunyi ja..kita pun jadi bosan..ehhe

hehe...sweet ja nama2 gelaran kueh2 tu..ehhehe

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Sabar je eita, jodoh tu kan ketentuan Allah SWT. Kalau nak ikutkan, orang buta dan perempuan yg berpurdah pun ramai yang dah berkahwin. Kalau ada yang dapat jodoh tu tapi sekejap saja tempohnya tentu lebih menyiksakan. Oleh krn ketentuan dari Allah SWT, pada Dialah kita memohon segala2nya. Wallahualam
p/s Agaknya org skrg x berduit eita, title Datuk Seri tu terlalu tinggi nak disandarkan buat hantaran...

a.samad jaafar said...

bila dibayang kenangan, saya jadikan n3 kat blog saya hihihi..

SOKONG TAJNUR !!

sayA tonaH said...

tkpe blog kan ade~

kalau sunyi sesangat pegi je supermarket ke ape ke~

sure orang ramai~

Tie HT said...

sepi itu indah sebenarnya..banyak le indah nye kan..sepi mencengkam kalbu..mlm2 buta..jiwang lak..teman2 siber sentiasa menemanimu..janji update je..cam tak akak..guna nick Siti Mai di FB.. :)

eita said...

ila....
memang bosan pun......
hahaha...tu lah katanya...macam2 lah budak2 ni....ada je idea..

eita said...

tajnur....
waalaikumussalam......
insya allah......
tapi kan sekali sekala tu rasa down sangat....
hehehehe......agaknya lah.....tinggi sangat pangkat tu....
takut di orang plok...

eita said...

yob mad....
alahai yob ni selalu je ngikut yob taj....hehehehe

eita said...

tonah...
harap dalam blog je lah kawan2...
supermarket? alahai lagi banyak dosa...eita ni mulut jahat sikit kan tak pasal2 ngumpat plok....
duk kat umah je lah.....
he3 :)

eita said...

tihara...
laaa...akak ke?
tak perasan kak....tapi sekarang dah perasan dah..he3....

Waqheh said...

gua raya thn ni ready kueh paling ganas. kueh baru KUEH LOMPAT TERAJANG. KUEH LARI2 SLIDING paling dijangka thn ni..

Penah ke makan?

eita said...

waqheh....
hahaha......pelik je nama kuih kau tu....
tobat aku tak pernah makan......
atar sikit meh aku rasa mcamana...

MaiChan97 said...

takpe mak yeos..nnti kite balik ganu raya ni..angkut skali satu family..

budak kacamata said...

oh kenangan..
kenangan mengusik jiwa..
hukhuk

eita said...

maichan...
alamak....lama menghilang ni..tup2 datang balik.....hehehe....
boleh2..homestay banyak kosong lagi ni....

eita said...

budak kacamata....
kenangan apa tu yang oi..mengusik jiwa sangat tu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...