Friday, June 24, 2011

HATI AKU DI KALA INI.......


2 3 malam yang lepas.... hujan....kilat...guruh......
bila hujan aku memang takut...
tambah plok sorang2 kat umah....
aku lepak atas katil sambil tengok cicak2 berkejaran atas palang umah aku....
ada yang tengah mengusha.....ada yang tengah dating.....ada plok yang tengah menyanyi lagu hindustan......
sambil2 tu aku fikir.....
apa yang aku cari dalam hidup aku......
semakin fikir semakin sesak kepala aku......ermmmm......
dan aku tau....
aku takkan dapat apa yang aku nak......
http://www.smileycodes.info


6 comments:

ORLANDO AHMAD said...

nak ape? bagitau aku

eita said...

ermmmmm.......nak hidup aku.....
tu aje....
boelh bagi ke?

ORLANDO AHMAD said...

jawab teka teki dulu hehhe

eita said...

alamak!!!..ni yang aku malas ni kalau melibatkan teka teki ni,....
asik aku je yang kena....
x nak r....
:P

tajnur said...

Assalamualaikum wbt
Aduhai! Begitu kuat sekali analogi pemikiran eita hingga dapat `visualize` retorik hidup cicak2 rumah. kalau dapat hayati lagu hindustan tersebut, memang sahlah eita ni betul2 kesunyian. Nanti le keme nak bincang dgn Yong halimah (moh kembara), camane nak buat elok dibakor ke ato dibiyorkan....

eita said...

waalaikumussalam.....
hehehehe...sunyi boleh buat kita fikir pasal kehidupan.....
kalau ikut kak halimah...kita bako je.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...