Friday, January 11, 2013

BUNGA-BUNGA CINTA....

bunga yang sempat aku klik sepanjang perjalanan aku...
banyak lagi..
tapi malas nak upload...
wat keje hari ni ..
rasa macam nak patah pinggang..
hari jumaat pun keje..
kalau tak kaya ni..
xtau lah...
hahahahha....
sekarang ni pun dah terlebih kaya rasa nyer..
kaya dengan angan2...kihkihkih
korang jangan tanyer bunga apa..
aku memang tak tahu...
main klik je....

banyak kali mencuba macro..
aaaaa...tak menjadi..
tensen..
kena banyak belajar lagi ni

ni bunga kacang..
tapi tak tahu kacang apa..
kacang panggang kot..

ni aku klik masa kat tepi tandas..
sementara menunggu diorang kuar...
walaupun duk tepi tandas..
tapi bunga ni bau wangi..

ni aku tau..
bunga lengkuas hiasan kat taman..


rasa nyer ni bunga mas secotek kot...
ambik masa kat taman herba..


ni misai kucing...
yang biasa aku jupe wana putih..
kali ni jupe wana purple..


senduduk purple..
ubat untuk awet muda..
hahahha...takde lah aku auta je..
dengar awet muda semua pakat ceroh mata..

ni spesis lalat ..
masa sibuk nak ambil bunga ..
tibe2 dia masuk dalam kelopak..
aku pun masuk etek lensa kamera aku
dalam bunga tu..
malu2 meow plok..
kuar kepala je..

macro aku tak menjadi..
tak larat nak set dah..
gambo tetap kabur..
sama macam bunga oren kat atas..
huhuhuhuh...
sedih tu...
bukan senang nak tunggu serangga singgah..

16 comments:

umialya said...

cantiklah..

Tihara said...

siriyes memang cantik ita snap..
akak pun baru je jupe misai kucing kaler pepel..

nak macro lagi, g beli dslr lens senapang gajoh.. :)

sHaRiNa eLyaNa said...

wah mcm2 bunga ada hehe..smua pun cute2 bah hehe

QasehnyaRania said...

as-salam..semuanya cantik2..
nak bg gelaran baru la.
gadis bunga atau minah bunga...hihi

HeNRieTTa JoSe said...

Semua chantek chantek....xthu plak tu sbnrnye llat...

man said...

Kat mn tempat itu..hehe

Dayana Bahar said...

minat bunga ke???

mie said...

patut la nama misai kucing...
sah2 nampak cam misai kucing..
ahahahhaa

MulutPayau said...

Cantiknya...segar mata akak tengok bunga2 tu...

Jay Ar said...

Jatuh cinta tengok keindahan bunga2 tu....

wantie said...

bukan makro tak menjadi. sebab ada getaran tu ieta. klau guna tripod memang kompom lawa...

bunga misai kucing tu cantik sangat..

jaakechik said...

eita ni minat bunga ngn pokok yer... sikit lagi mesti rumah ada lanskap yg ohsem kan?

Puan Kutu said...

macam2 jenis bunga.ada yg tak pernah tgok n tahu pun namanya...

Kesuma Angsana said...

cantik2 pic2 bunga ni eita

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah cantik la semua gambar 2 tu

9n0L4 said...

makro tu mende? haha. dahu kaler kite. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...